Cu ocazia Zilei Mondiale a Turismului, Google premiază afacerile promițătoare din domeniul HoReCa, de pe Google Maps.
Câștigătorii Recenzia de Aur 2022
Google anunță noii câștigători ai proiectului Recenzia de Aur și premiază anul acesta cele mai promițătoare afaceri de pe Google Maps care aparțin domeniului HoReCa, în România. La ediția 2022 au obținut „Recenzia de Aur” 24 de locații din toată țara care au înregistrat pe Google Maps cele mai multe aprecieri din partea clienților, în ultimele 100 de zile.
Afacerile premiate sunt din cele 8 regiuni de dezvoltare ale României și trei domenii de activitate (restaurante, hoteluri și cafenele). Au fost selectate afacerile din domeniul HoReCa cu un profil verificat și actualizat cu toate detaliile în Google Profilul Companiei, unde au publicat actualizări constante, afacerile care au avut cel puțin 100 de recenzii pe Google Maps și un rating de minim 4,5 stele. Informații suplimentare despre Recenzia de Aur pot fi găsite aici: goo.gle/recenziadeaur.
„Unul dintre principalele obiective ale Google în România este să sprijinim atât persoanele fizice, cât și afacerile mici să crească prin digital. Proiectul Recenzia de Aur își propune să facă cunoscute acele afaceri care sunt apreciate de clienți prin note și recenzii pe Google Maps și Căutare. O prezență digitală puternică, ce poate fi creată prin instrumente gratuite și la îndemână precum actualizarea Profilul Companiei pe Google, ajută micile afaceri să fie vizibile către clienți din toată țara și chiar din străinătate. Ne bucurăm totodată că putem să oferim aceste premii în special afacerilor din HoReCa, una din cele mai afectate industrii în ultimii ani.” – Dan Oros, Head of Marketing Google România.
În România, profilurile afacerilor actualizate cu toate detaliile în Google Maps primesc în medie, în comparație cu profilurile incomplete, de 4,9 ori mai multe apeluri telefonice, de 2,9 ori mai multe solicitări de direcție și de 3,1 ori mai multe vizite pe site-uri.
Harta locațiilor premiate cu „Recenzia de aur”poate fi vizualizată aici.
Prin completarea Profilului Companiei în Google, afacerile vor apărea pe Google Maps și Google Căutare cu toate detaliile, iar informațiile despre acestea vor putea fi găsite de cei interesați prin căutare pe Google.
Pentru a ajuta IMM-urile românești să își îmbunătățească prezența online și să iasă în evidență pe Google, a fost dezvoltat recent și instrumentul Oportunități Locale. Acest instrument ajută afacerile care au deja Profil de Companie în Google Căutare să își îmbunătățească profilul, iar cele care nu au încă un profil activ, vor fi îndrumate să își creeze unul.
Pe Google Maps există locații din domenii diverse, de la afaceri din turism și HoReCa, domenii unde prezența online este critică, la servicii specializate de tot felul (precum saloane de cosmetică sau frizerii), instituții financiar – bancare, magazine diverse, centre comerciale, afaceri din domeniul medical (precum centre medicale sau de analize) sau auto (service-uri, spălătorii auto etc.). În prezent, pe Google Maps sunt:
- Peste 13.000 de restaurante – din care mai mult de 1.000 au rating peste 4,5 și mai mult de 100 de recenzii;
- Peste 10.000 de hoteluri/ unități de cazare – din care mai mult de 1.000 au rating peste 4,5 și mai mult de 100 de recenzii;
- Aproape 3.000 de cafenele – din care aproximativ 400 au rating peste 4,5 și mai mult de 100 de recenzii.